Visitors, work and London! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Lirije Hyseni - WaarBenJij.nu Visitors, work and London! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Lirije Hyseni - WaarBenJij.nu

Visitors, work and London!

Door: LirijeHyseni

Blijf op de hoogte en volg Lirije

12 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hallo allemaal!

Vrijdag 25 mei was het zover. Marit, Martine, Karlijn en Anneke kwamen een aantal daagjes naar Liverpool. Voordat ze kwamen moest ik natuurlijk gewoon naar mn stage en ik moest aan het eind van die middag een deel van mn verslag op sturen. Ik wilde alleen het hele stuk afhebben in plaats van een half bakken iets.. Daarom heb ik echt keihard gewerkt en uiteindelijk heb ik het hele stuk af kunnen maken:) Ik zou die maandag erna feedback krijgen, maar dat is er een beetje bij ingeschoten omdat mn begeleider in de VS was. Dus al mijn gehaast niet echt nodig geweest, maar op zich was het goed om iets af te hebben. In de avond heb ik lekker wat left-overs gegeten en toen was het wachten op de meiden. Ze zouden rond 11 uur ’s avonds komen met de taxi. Alleen duurde het allemaal wat langer, dus ik dacht al hmm gaat alles wel goed. Bleek dat de taxi chauffeur het niet kon vinden en ze daarom maar bij een andere kerk had gedropt (want ik had gezegd in deze straat en dan het eerste huis naast de kerk). Toen zei de taxi chauffeur ‘nee dit is de enige kerk in de buurt blabla’ en heeft ze daarom daar gedropt. Gelukkig wist ik waar het was en was het niet super ver van mn huisje. Na een kleine rondleiding door het huis zijn we vrij snel gaan slapen want voor hun was het al bijna 1 uur ’s nachts. Alsnog best laat gaan slapen..

Ik had al mooie plannen gemaakt voor het weekend en waar we allemaal naartoe moesten. Zaterdag wilde ik eerst naar Manchester gaan, maar omdat het zulk lekker weer was dacht ik dat het beter was om naar Southport te gaan en op de terugweg naar Crosby beach te gaan. Voordat we de trein pakte zijn we de kerk naast mn huis nog even gaan bekijken. Iedereen zei dat het een best mooie kerk was en dat het wel waard was om een kijkje te nemen. Nouja vooruit dan maar! Ik was er zelf nog niet geweest omdat ik niet per se 10x de kerk wilde zien als er mensen kwamen. Daarna hebben we de trein gepakt naar Southport wat een klein uurtje duurde. Het was echt superlekker weer! We hebben daar lekker rondgelopen en fish and chips geluncht. Het strand daar was echt gigantisch lang! We zijn niet naar de zee toe gelopen omdat we nog naar Crosby beach zouden gaan. Toen we daar eenmaal aankwamen was het superdruk, wat op zich ook wel te verwachten was aangezien het superlekker weer was en een zaterdag. Even lekker op het strand uitgewaaid en een stuk gelopen. Toen was het alweer tijd om richting huis te gaan, even te chillen en daarna lekker uit eten bij Keiths bij Lark Lane. Na een lekkere maaltijd te hebben weggewerkt zijn we terug naar mn huis gegaan om ons klaar te maken om het centrum in te gaan. We zijn eerst naar cafe tabac geweest en hebben lekker cocktails gedronken. Ik had Rim ook nog even gesmst of ze nog even langs wilde komen omdat ze daar 2 min vandaan woont. Het was supergezellig. Het was alleen een beetje jammer dat de muziek vrij had stond en dat de helft niet kon verstaan wat Rim allemaal zei.

We zaten bij het raam en dat was een perfect plekje om de meiden te laten zien hoe het uitgaansleven hier is en hoe ze er allemaal bijlopen. De meeste meiden die hier uitgaan trekken korte jurkjes met gigantisch hoge hakken aan, en nee geen panty of legging eronder en natuurlijk ook geen jas aan want dat kan natuurlijk niet. Nou ik denk dat ze het idee wel hebben begrepen:P Ik wilde ze natuurlijk nog wel een beetje van het uitgaansleven meegeven en zijn we nog naar een bar gegaan, even gedanst en toen toch maar richting huis gegaan.

De volgende ochtend wilde ik naar Speke Hall gaan, waar een oud huis staat in tudor stijl met supergrote tuinen etc eromheen. Omdat het superlekker weer was was dit wel een goede dag om te gaan en te genieten van het lekkere weer. Het huis was echt oud en scheef! Het hele dak ging in lijnen op en neer en de vloeren waren helemaal kromgetrokken etc. En de meeste kamers waren echt oud en de meubels waren echt super lelijk:P Maar op zich wel leuk om gezien te hebben! Na dit avontuur zouden we het centrum ingaan en even shoppen. Natuurlijk de primark in! Die heeft hier tig verdiepingen dus daar waren we wel even zoet mee. De tijd ging een stuk sneller dan verwacht! Tegen 5en zouden we Tammy en Rim ontmoeten om even wat te gaan drinken. Was ook heel gezellig! Ik had een reservering gemaakt bij tapas tapas (met de 50% korting voucher;))! Het eten was lekker, alhoewel sommige dingen anders waren dan de laatste keer dat ik er was, en dan niet per se ten goede. Het is dat het zo goedkoop is, want uiteindelijk was het £7 pp.

Daarna maar naar huis gegaan en een dvd-tje gekeken. Al gauw was het weer erg laat, en we zouden maandag vroeg opstaan omdat de rest van Liverpool op het programma stond (de Albert Dock, Liver buidling, St Georges Hall, Angelican Cathedral, Metropolitan Cathedral, Campus etc). Ook wilde we daarna nog even naar de grote tesco om onze ogen uit te kijken. Sommige dingen had ik zelf al gezien, maar sommige had ik speciaal bewaard tot er mensen kwamen. We zijn naar de top geweest bij de Angelican church en het was echt een supervet uitzicht! Gelukkig was het ook vrij helder en konden we ver kijken! Tegen kwart over 4 moesten ze alweer weg, dus maar even een taxi gebeld. Na weer inpakken en alles opruimen was het tijd voor hun om te gaan.

Ik was echt gesloopt erna, maar had Tammy gesmst dat ik evt wel samen wilde eten. Toen de meiden weg waren lag ik op mn bed omdat ik zo moe was. En toen belde Tammy of ik naar het centrum kon komen en dan konden we daar wat eten. Rim en Julia waren er ook. Uiteindelijk wilde we naar bistro ...? Geen idee welke het was want er zijn er 3. Maar het was 5 voor 7 en tot 7 uur was de aanbieding 3 gangen menu voor £12. Dus wij even gevraagd of het nog kon en dat was prima. Maar er was nog een leuke aanbieding: 2 gangen menu en een fles wijn voor £16. Dus we besloten dat 2 mensen de wijnaanbieding namen en de andere 2 de 3 gangenmenu. Zo konden we de wijn en toetjes delen. Het eten viel alleen heel erg tegen. Ik heb de laatste keer bij Bistro Jacques gegeten en dat was echt 100x beter. We konden ook niet echt begrijpen waarom het zo slecht was, maar miss omdat we wat langer nodig hadden om te bestellen etc en het al 7 uur was?? Geen idee, maar het was niet echt geslaagd. Op de wijn na dan;)! Toen was het tijd om naar huis te gaan en lekker te slapen. Natuurlijk lag ik weer veel te laat op bed en kwam de ochtend erg snel.

Woensdag hadden ik en Tammy een focus group die we moesten leiden. Daarom hadden we dinsdag afgesproken om eraan te werken. Het was beter om dingen apart te maken en dan samen te voegen. We hadden afgesproken met zn allen om naar een cupcake tentje te gaan voor lunch. Ze schijnen daar hele lekkere cupcakes te hebben en ze hadden ook sandwiches etc. Dus eerst maar halloumi met pitabrood, salade en houmous genomen. Het was erg lekker en daarna kon de cupcake niet ontbreken! Ik had red velvet en hij was erg lekker (alhoewel hij ook best duur was, 3,50.. dus dan mag het ook wel:P)! Die avond heb ik het rustig aan gedaan, lekker in bad gegaan en een boek gelezen. Woensdag zouden we weer aan de focus group werken en in de middag ben ik naar Tammys gebouw gegaan. We hebben met zn allen geluncht en toen hebben wij alles verder voorbereid.
Beiden hadden we nog nooit een focus group gedaan, maar we hadden er veel over gelezen en goed voorbereid dus ik dacht wat kan er nu nog misgaan?? Het idee van een focus group is dat de leider vragen stelt en dat er dan in de group een discussie ontstaat. Het is geen interview dus het is niet de bedoeling dat de leider continue vragen stelt. Alleen dat was wel wat het uiteindelijk werd. Er zouden 8 mensen komen maar er kwamen er maar 5 opdagen. En ze waren niet erg spraakzaam. Ik had de taak van monitoring en alles typen wat gezegd werd en letten op lichaamstaal etc (we namen de focus group ook op, maar toch wel handig om de globale lijnen al op papier te hebben staan). Tammy was degene die de vragen stelde, maar er waren continue stiltes en een discussie heeft nooit echt plaats gevonden. Het was best frustrerend, en een aantal keer wilde ik ook wat vragen, maar je mag ze niet sturen dus heb ik het maar niet gedaan. Want dat ik nog het lastigste van allemaal, je mag geen leidende vragen stellen. Nouja, helaas maar toen het voorbij was was er een buffet. Ze verzorgen eten:)! Jeej!

Helen die de focus group een beetje georganiseerd had had ook het eten besteld. Omdat het mooi weer was toen ze het bestelde ging ze voor een bbq menu. Het was echt lekker, maar er was veel te veel eten! We waren met 7 (6 eigenlijk omdat 1 jongen meteen ging na de focus group) en er was eten voor 25!! Allemaal burgers, worstjes, kip, salades, aardappelschijfjes, cakejes. Ik zat vrij snel vol, maar je blijft eten omdat het zo lekker is!

Daarna zijn we langs Rims huis gegaan en gingen we naar Panoramic waar we Julia en Michael zouden ontmoeten. Het is een vrij duur restaurant was op de 34ste verdieping van een gebouw zit waardoor je een supermooi uitzicht hebt over de stad. We zouden er niet gaan eten maar alleen een drankje doen. We hadden namelijk activiteiten voor de hele week omdat het Julia’s laatste week was en ze afgelopen dinsdag is vertrokken naar Duitsland.. Het eten schijnt daar echt £40 voor een hoofdgerecht te zijn alsniet duurder. Maarja je moet toch betalen voor het uitzicht! De drankjes waren ook wel duur, maar nog betaalbaar;)! Het was nog onzeker wat we daarna zouden doen, maar niemand had echt zin om uit te gaan, dus zijn Julia en Michael alleen gegaan.

De volgende dag was ik voornamelijk bezig met meetings regelen, en ruimtes zoeken en mensen mailen. We hebben namelijk deze maand en volgende maand in totaal 3 lunchtime seminars die ik en mn begeleider gaan houden om meer staff te betrekken in Widening Participation. Maar omdat mn begeleider de hele week weg was was het mijn taak om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Het duurde even, maar alle mails zijn de deur uit en bijna alles is geregeld, dus dat is super chill! De plannen voor de avond waren nogal onduidelijk waar we zouden gaan eten, en 2 huisgenoten van Tammy zouden optreden en daar wilde zij heel erg graag naartoe en in de eerste instantie zouden wij ook gaan, totdat het ineens verplaatst was naar eerder op de avond. Dus uiteindelijk was het koken bij Michael thuis die net verhuisd was naar zn nieuwe appartementje. We hadden 2 soorten pastas gemaakt en het was erg gezellig. Daarna lekker bank gehangen en wat later kwamen Tammy en Liz ook nog even langs. Tegen 12en toch maar de bus gepakt en naar huis gegaan.

Vrijdagochtend hadden Rim, Tammy en ik afgesproken in het centrum om een afscheidskado te kopen voor Julia. We waren al vrij snel klaar dus zijn maar even bij Rim gaan chillen. Rond 12 uur kwam Julia en zijn we met zn 4en gaan lunchen. Daarna nog even langs Lime street station gegaan om mn treinkaartje voor die middag/avond te halen omdat ik het weekend naar Londen zou gaan. Mn vader heeft een vriend daar wonen en ik kon bij hun logeren. Helaas heb ik de olympic torch gemist want die kwam rond half 6 in Liverpool, maar mijn trein ging om kwart voor 5. Nouja, het was wel lekker rustig in de trein;)!

Zijn dochter zou me ophalen van het station en daarna gingen we uit eten, en haar jongere zusje kwam ook nog. Dus met zn 3tjes lekker gegeten. Ik had ze verder nog niet eerder ontmoet en ik heb die vriend van mn vader wel een aantal keer ontmoet, ik kan het me alleen niet echt meer herinnerenXD. Gelukkig was het gezellig en konden we over veel dingen praten. Ik moest alleen even wennen aan de prijzen, want ik ben natuurlijk gewend aan goedkoop eten, maar dat kan je wel vergeten in Londen! Daarna zijn we teruggegaan naar hun huis en heb ik hun moeder ontmoet en hebben we nog even lekker gechilld. Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen want de oudste dochter moest werken en de jongste dochter ook. Tegen 1 uur kwam de jongste dochter terug en zijn we Londen ingegaan. Natuurlijk de Big Ben gezien en London Eye etc. Daarna hebben we nog een flink eind gelopen door Londen en toen maar de bus teruggepakt. Toen we thuiskwamen kregen we lekker Albanees eten voorgeschoteld! Ik heb het wel gemist, want ik maak het zelf nooit, maar als ik thuiskom maakt mn vader het altijd. Die avond hebben we lekker gechilld en een filmpje gekeken.

Ik voelde niet echt de druk van ik moet alles zien, want ze hebben me uitgenodigd om nog een keertje langs te komen terwijl ik hier ben en omdat ze bijna het hele weekend moesten werken vond ik het ook niet erg. Ik had vrij drukke dagen achter de rug dus vond het wel fijn om het rustig aan te doen! Zondag hebben we weer lekker uitgeslapen en zijn we een beetje door hun deel van Londen gelopen en hebben we lekker geluncht en in een parkje gechilld. Eenmaal weer bij hun thuis stond er weer Albanees eten op het menu. Jamjam! Eigenlijk was het idee dat ik zondagavond terug zou gaan naar Liverpool, maar omdat de treinconnectie shittie was (en ik eigenlijk nog geen zin had om naar huis te gaan) ben ik nog een nachtje gebleven (maandag en dinsdag waren bank holidays dus waren we vrij). Ik had een open return ticket gekocht dus kon binnen een maand terug, dus het maakte niet uit dat ik wat langer bleef. Maandag zou ik in de eerste instantie in de middag teruggaan, omdat Julia dinsdag om 1 uur wegmoest naar het vliegveld. Maar ze was niet alleen, dus ik Tammy even gebeld want die was ook in Londen. Uiteindelijk besloten we om maandag avond de trein te pakken en op het station te meeten. Gelukkig was dat een directe lijn (wat ong 2 uur en 10 min is; terwijl als je een shittie connectie hebt je er 3 to 4 uur over kan doen). In de trein lekker gechilld en rond half 12 kwamen we weer in Liverpool aan. Ik besloot maar meteen de bus te pakken voordat de laatste was gegaan.

Dinsdag was niet alleen de dag dat Julia wegging, maar ook Tammys verjaardag. We hadden om half 11 afgesproken om te gaan ontbijten bij Moose. Dat was ook nog een grapje. Ik wist dat het bij Dale street was. Dus ik kon het niet echt vinden dus Julia maar even gebeld want ze was er al. Ze wist het niet goed dus ik kreeg Michael aan de lijn. Alleen was de lijn nogal slecht en ik zo ik ben hier hij ja je moet hier en hier heen blabla. Dus ik zo ooh maar ik ben al bij de spar. Hij zo ja maar er zit er nog 1 verderop. Ik dacht okee dan loop ik maar wat verder. Ik Tammy maar even bellen of zij er al was, dus wij gemeet. En toen bleek serieus dat ik er al 2x langsgelopen was En toen ik aan het bellen was met Michael stond ik er bijna naast. Nouja, voor de volgende keer weet ik iig waar het is! Ik had lekker pancakes besteld met blueberries! Ik kreeg 3 gigantische pancakes, en Michael zei dat krijg je nooit op. Toen dacht ik ja nu moet ik het allemaal op gaan eten. Het enige nadeel was dat ik een cookie dough shake had besteld en half op had op mn lege maag. Ik zat dus al best vol voordat de pancakes uberhaupt kwamen. Nouja, ik had 2/3 op dus ik was al erg trots! Maar daarna was ik wel best misselijk. Een beetje jammer!

Toen was het tijd om afscheid te nemen van Julia.. Het is best raar, want we hadden allemaal niet echt het gevoel dat ze echt wegging, maar zij had het wel door.. Erg jammer, ons clubje wordt steeds kleiner! Ik en Liz hadden geprobeerd om Tammy even kwijt te raken om een taart te maken aangezien ik daar maandag geen tijd voor had gehad. Maar het lukte voor geen meter dus toen ging ik maar even met Tammy shoppen zodat Liz een taart kon halen en haar kado. We gingen een winkel in waar kleding niet optimaal is qua sommige dingen missen een knoop, hebben een klein mankementje etc. Ik heb daarn 1 zomerjas, 3 broeken en een zonnebril voor £19 gekocht! Het was echt supergeslaagd, want ik had echt broeken nodig aangezien ik niet echt veel meegenomen had naar Liverpool. Nu kan ik weer even vooruit:)

Ook zijn we nog naar een dvd/cd winkel gegaan waar je 3 voor £5 had of 2 voor £5. Alsnog erg goedkoop dus we hebben weer wat dvd’s ingeslagen. We zouden in de middag lekker chillen en een filmpje bij Liz kijken. Natuurlijk hadden we wat chips ingeslagen! ’s Avonds zouden we naar Keiths gaan om Tammys verjaardag te vieren. Het was een goede plek omdat je er kan eten, maar ook gewoon wat drinken. Toen Liz, Tammy en ik er aankwamen was Debbi er al. Ze was dinsdagochtend teruggekomen uit de VS. We gingen meteen aan de wijn en die bleef de hele avond vloeien. Het enige nadeel was dat ik verder niet echt gegeten had en alleen een broodje met wat houmous had. Ik voelde de wijn behoorlijk zitten, maar gelukkig was ik niet de enige;)! En toen ik afscheid nam van Debbi, toen zei ze jaa en ik wil geen mails zien voor 11:30 blabla lekker laat beginnen en wat later doorgaan. Ik dacht echt jeeej! Want ik was rond 2 uur thuis en ik had echt wat moeten eten! Gelukkig had ik niet echt hoofdpijn toen ik wakker werd, maar mn maag voelde niet echt fijn aan. Licht ontbeten en toen toch maar naar mn stage. Alleen toen ik bijna de heuvel opwas belde Tammy want we zouden gaan lunchen. Dus ik maar meteen door naar hun gebouw, even gechilld en toen naar Leaf gegaan. We zouden daar lunchen en blijkbaar ook daar gaan werken, want internet was ver te zoeken gisteren. Ik had alleen mn laptop niet mee want ik was er niet op voorbereid, dus ging ik maar de focus group transcriben. Wat een pokkenwerk! Zeker omdat de recorder alleen helemaal naar het begin terug kan spoelen. Dus als je iets niet echt goed hebt verstaan moet je alles ervoor ook weer aanhoren. Nouja ik was wel blij dat ik iig nog een beetje productief was al koste aan aantal minuten al gauw een aantal uur..

Het is blijkbaar heel gewoon dat mensen gewoon werken in een coffee shop met hun laptopje. Het was op zich wel chill en het verbaasde me hoeveel ik gedaan kreeg met de rest erbij. Maar gelukkig was iedereen serieus bezig en dat scheelde ook weer.

Ik had dinsdag tegen Tammy gezegd dat ik ws woensdag lekker wilde chillen en een avondje voor mezelf, maar uiteindelijk werd het chillen met haar en Rim. Leaf was praktisch naast Rims huis en we besloten om een gezonde maaltijd te koken en een film te kijken. Het was een Franse film en Julia had gezegd dat hij goed was, maar wij vonden hem vreselijk! Voor het eten deden we nog even wat sportoefeningen, want Rim wilde gaan hardlopen maar het kwam met bakken uit de lucht dus zei ik dat ik nog wel wat leuke oefeningen wist. Hadden we ook weer gesport en gezond gedaan. Toen nog even met mn ouders geskypt voor het eten. Het was een gezellig relaxt avondje maar ik was weer pas rond 12 uur thuis. Ik denk dat ik volgende week maar wat rustiger aan moet doen, want ik ben echt gesloopt!

Donderdagmiddag kwam Astrid!! Ze zou rond half 6 bij mij aankomen en we zouden dan bij Rim thuis gaan eten, waar Tammy ook zou zijn. Omdat ik natuurlijk wel even een rondleiding moest geven en de bussen om de een of andere reden niet vaak reden kwamen we wat later aan dan gepland, maar het voordeel was wel dat we meteen konden aanschuiven:) Een wijntje kon ook niet ontbreken. Daarna gingen we naar een pub waar Jazz muziek gespeeld werd. We hadden niet echt verder gepland we zouden naar huis gaan wanneer we zelf wilde. Tegen half 11 kwamen er nog meer huisgenoten van Tammy en toen hebben we maar plaatsgemaakt voor hen en zijn lekker naar huis gegaan.

Vrijdag moest ik gewoon werken en Astrid moest ook nog wat dingen doen. Ik had wel besloten om thuis te werken, wat op zich prima kon omdat ik de focus group verder moest transcriben. Na tig uur was het dan eindelijk klaar en lekker een bad genomen om even te relaxen. ’s Avonds zouden we naar Kashba, een Marokkaans restaurant gaan. Het was echt lekker eten, en op een gegeven moment kwam de manager nog even kletsen. We zaten echt supervol, maar wilde nog even naar cafe tabac voor een drankje. Lekker een pitcher met cool runnings genomen. Hij was alleen wat minder goed dan de vorige keer, een beetje jammer. Nouja alsnog super goedkoop:)!

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en wilde we het centrum in en de kathedralen etc bekijken. Daarna zijn we nog even het centrum ingegaan. Het avondprogramma zou alleen heel druk zijn dus we zijn nog maar even naar huis gegaan een dutje gedaan en daarna waren we klaar voor de wedstrijd. Wat een ***! Vet gefrustreerd erna, maar we hadden niet veel tijd omdat we naar Jamie’s verjaardagsfeestje gingen (zoon van mn begeleider). Het ‘kinderfeestje’ was de avond ervoor waar ze gingen paintballen, wat ik heb afgeslagen (en na alle foto’s en blauwe plekken te hebben gezien was ik daar ook wel blij om!). Zaterdagavond was het voornamelijk met goede vrienden etc. Het was echt supergezellig, en nu heeft Astrid ook gezien hoe mn begeleider is. Nu weet ze ten minste waar ik het over heb;)! Eerst zouden we erna nog uitgaan, maar uiteindelijk zijn we daar tot half 2 gebleven en hebben we toen een taxi naar huis gepakt.

Zondag weer lekker uitgeslapen en daarna nog even het centrum ingeweest, langs de grote tesco gegaan en toen was het alweer bijna tijd voor Astrid om naar huis te gaan. Ik was echt heel moe toen ze weg was en ben lekker even in mn bed gaan liggen! Had ik niet moeten doen want kon daardoor niet echt in slaap komen in de avond en werd om 4 uur wakker en kon niet meer slapen:S.

Maandag moest ik op mn stage verder aan de meetings regelen en de presentatie voor de meetings maken. Verder nog aan wat kleine dingen gewerkt. Omdat ik erg moe was had ik geen plannen gemaakt voor de avond, maar toen ik ging lunchen met Tammy en Rim besloten we om even lekker uit eten te gaan bij een Italiaans restaurant. Lekker afgesloten met tiramisu! Daarna zijn we nog even gaan chillen bij Rim die 1 min van het restaurant vandaan woonde en daarna lekker naar huis gegaan. Ik moest alleen nog wat dingetjes doen dus lag weer later in bed dan dat ik gepland had.

Vandaag ging ik verder aan de presentatie en dingen regelen.. Was nog een gedoe want andere mensen moesten ook mailtjes versturen naar de staff members etc, maar het ging voor geen meter want ze reageerden niet en namen hun telefoon niet op etc. Erg frustrerend aangezien de eerste seminar aankomende donderdag is. Gelukkig heb ik aan het eind van deze middag de meeste bevestigingen binnengehad! Verder ben ik even het centrum ingeweest na mn stage en toen lekker naar huis gegaan en allemaal kleine dingetjes gedaan die ik al een hele poos voor me uit heb geschoven (zoals ‘even’ een verhaaltje schrijven!).

Liefs!




  • 13 Juni 2012 - 07:36

    Annelies:

    Woooow wat een verhaal! En jij zit volgens mij ook nooit stil!!! De weken vliegen voorbij!! Hihi en al dat uit eten gaan en lunchen, ben je dat nog niet zat :P
    Succes met je stage! Schiet al lekker op!

  • 13 Juni 2012 - 21:10

    Anneke:

    Hey!
    Leuk om zo het verslag van onze mini vakantie in Liverpool te lezen en wat van mijn eigen foto's terug te zien :P Zo te horen amuseer je je nog steeds goed.. Blijf ervan genieten he! Enneh, nog succes met je onderzoek! xx

  • 14 Juni 2012 - 02:32

    Marit:

    Hey,

    wow wat een verhaal weer! Mooi dat Londen geslaagd was, en ook fijn dat je weer ff thuisthuis eten kon proeven :) Ben nu alleen wel erg jaloers op Astrid met het marrokaanse eten :P Succes met al het regelwerk van je seminars! Wij gaan trouwens zaterdag naar Sydney vliegen!
    liefs,
    Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Lirije

Actief sinds 01 April 2012
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 18361

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 22 Mei 2017

Cameroon field trip

23 Maart 2012 - 03 Augustus 2012

Stage in Liverpool

Landen bezocht: